To wydarzenie dedykowane rodzinom z dziećmi w każdym wieku. To właśnie im swoją ofertę zaprezentują w sposób aktywny i kreatywny Wystawcy: placówki edukacyjne, organizatorzy zajęć pozaszkolnych i wszelkich form aktywnej, edukacyjnej i wartościowej formy spędzania wolnego czasu z rodziną.
TARGI RODZINNE są przygotowywane i organizowane z myślą o 2 głównych grupach odbiorców:
WYSTAWCY
Projekt ten to doskonałe narzędzie promocji dla placówek takich jak przedszkola publiczne i prywatne, przedszkola o charakterze integracyjnym, przedszkola domowe i klubiki oraz prywatne szkoły podstawowe a także dla aktywnej, edukacyjnej i wartościowej formy spędzania wolnego czasu z rodziną. Grono Wystawców projektu tworzą również dostawcy produktów i usług kierowanych bezpośrednio lub pośrednio do dzieci.
Do współpracy zapraszamy firmy reprezentujące takie grupy produktowe i branże jak:
EDUKACJA:
placówki oświatowe i opiekuńcze, w tym przedszkola, szkoły (publiczne, prywatne, o różnych profilach) wydawnictwa - w tym wydawcy prasy parentingowej i dziecięcej, książek dla dzieci i rodziców, gier planszowych magazyny oraz portale/vortale/serwisy tematyczne - tematyka parentingowa i dziecięca, ogólnoinformacyjna producenci materiałów szkolnych, w tym: producenci przyborów piśmienniczych - długopisy, kredki, farby; zeszytów, akcesoriów szkolnych i przedszkolnych (plecaki, piórniki, etc.).
ZDROWIE I PIELĘGNACJA:
poradnie specjalistyczne dla dzieci przychodnie rodzinne indywidualne praktyki lekarskie producenci lekarstw, preparatów wzmacniających oraz suplementów diety producenci kosmetyków i akcesoriów do pielęgnacji.
SPORT, ZABAWA i ROZRYWKA:
centra rodzinnej i dziecięcej rozrywki sale zabaw dla dzieci firmy organizujące urodziny agencje eventowe specjalizujące się w imprezach dla dzieci producenci i dystrybutorzy zabawek producenci i dystrybutorzy gier organizatorzy imprez sportowych dla dzieci pływalnie i parki wodne tematyczne parki rozrywki producenci urządzeń rekreacyjnych, w tym dmuchawców, placów zabaw, etc. szkółki sportowe (tenis ziemny, golf, piłka nożna, etc) szkoły tańca klubiki i kółka teatralne teatry, kina i kluby.
BEZPIECZEŃSTWO: firmy ubezpieczeniowe fundusze inwestycyjne deweloperzy banki instytucje realizujących programy edukacyjne promujące bezpieczne zachowanie np. na drodze, w domu czy podczas wakacji producenci fotelików samochodowych i akcesoriów podnoszących bezpieczeństwo dziecka.
ODZIEŻ, OBUWIE AKCESORIA:
producenci i hurtownicy odzieży dziecięcej: sportowej, szkolnej, wieczorowej producenci, dystrybutorzy i hurtownicy butów i dodatków.
MEBLE, WYPOSAŻENIE, AKCESORIA:
producenci i dystrybutorzy mebli: łóżka, szafy, biurka, etc. producenci i dystrybutorzy artykułów niezbędnych do aranżacji wnętrz: dywanów, firan, tapet, farb, oświetlenia, etc. producenci i dystrybutorzy akcesoriów: pojemników na zabawki, pudeł, koców, pledów, pościeli, etc.
ŻYWNOŚĆ
producentów i dystrybutorzy artykułów spożywczych dla dzieci, w tym słodyczy, przetworów mlecznych, produktów gotowych, zdrowej żywności, etc. akcesoriów przydatnych w kuchni: talerzyki, miseczki, sztućce, stoliki/krzesełka do karmienia dziecka restauratorzy/restauracje przyjazne dzieciom.
PODRÓŻE - TURYSTYKA:
oferta hoteli oraz miejsc, które są w pełni przygotowane na przyjęcie najmłodszych Gości producenci samochodów, fotelików samochodowych producenci i dystrybutorzy sprzętu turystycznego/rekreacyjnego, w tym rowerów, rollek, deskorolek, quad’ów, hulajnóg, kasków rowerowych, nart, sanek, etc.
MEDIA:
wydawnictwa, tytuły parentingowe i dziecięce, portale.
ZWIEDZAJĄCY
Całość wydarzenia, a więc zarówno część wystawiennicza-prezentacyjna jak i atrakcje targowe kierowane są przede wszystkim do:
Dzieci - dla nich organizowana jest KRAINA ATRAKCJI, a w niej tematyczne strefy aktywności, konkursy, gry, zabawy, dmuchańce, tory przeszkód, mini kino, malowanie buziek, animacje, kąciki plastyczne, etc.
Rodziny z dziećmi w wieku niemowlęcym, przedszkolnym, około przedszkolnym, a także tych przygotowujących się do roli ucznia lub będących już małym uczniem (Rodzice, Dziadkowie, Opiekunowie, Dzieci) - mogą zapoznać się z ofertą placówek przedszkolnych i szkół podstawowych, spędzić rodzinny weekend z zabawą i edukacją, zrobić zakupy.
Przedstawiciele placówek edukacyjnych: przedszkoli i szkół podstawowych - kadra zarządzająca i pedagogiczna.
Media: dziennikarze i przedstawiciele prasy, telewizji, radia, portali tematycznych, etc.
Dostawcy produktów i usług kierowanych bezpośrednio lub pośrednio do dzieci, chcący nawiązać kontakty z Wystawcami (podwykonawcy, dystrybutorzy, detaliści).
redNet Media należy do grupy redNet Property Group, która od 2001 roku jest dynamicznie rozwijającą się polską firmą, specjalizującą się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań biznesowych dla uczestników rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych w Polsce i za granicą.
Spółka redNet Media jest jednym z największych organizatorów targów nie związanym z jednym obiektem wystawienniczym. Specjalizuje się nie tylko w zakresie samej organizacji targów, ale również w marketingu wystawienniczym i usługach okołotargowych. Jest liderem wśród organizatorów targów mieszkaniowych. Targi redNet Dom Mieszkanie Wnętrze, Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl i Targi DOM budowa remont aranżacja odbywają się w siedmiu miastach: Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Organizowane są w najnowocześniejszych obiektach targowych i gromadzą wszystkich lokalnych deweloperów, firmy budowlane i wykończeniowe, producentów i importerów elementów wyposażenia wnętrz, banki, przedstawicieli finansowych oraz projektantów wnętrz i ogrodów.
Od ośmiu lat z powodzeniem i dużymi sukcesami zorganizowaliśmy ponad 150 imprez targowych rynku nieruchomości. Przy każdej kolejnej edycji proponujemy wystawcom najlepsze produkty targowe, a zwiedzającym coraz to nowsze atrakcje. Tworzymy nowe standardy oraz rozwiązania docenione przez odbiorców naszych usług. W roku 2011 dokonaliśmy rebrandingu i stworzyliśmy nowy znak określający naszą markę. Logo Targi redNet oraz nowa szata graficzna zostały przyjęte bardzo pozytywnie.
Długoletnie doświadczenie w organizacji imprez targowych, pozwoliło nam na rozwój i poszerzenie działalności o zupełnie nowe branże. Rozpoczęte zostały przygotowania, a następnie sprzedaż produktów Targów Przedszkolaka. Początkowo we współpracy z firmą EXPO4U, a od 2012 wyłącznie w ramach struktury spółki redNet Media.
Obserwując rynek oraz odpowiadając na jego zapotrzebowanie w 2013 roku redNet Media poszerza swoją ofertę o Targi DOM budowa remont aranżacja.
Dane kotaktowe:
redNet Media Sp. z o.o.
ul. Dywizjonu 303 129B
01-470 Warszawa
NIP: 632-19-28-737
tel.: (+48 22) 31 87 200
fax: (+48 22) 31 87 210
biuro@rednetmedia.pl
targirednet.pl
Na Stadion Narodowy można także dojechać:
al. Zieleniecka
Tramwaje: 7, 8, 22
Autobusy: 123,138, 146, 147, 166, 509, 517
Rondo Waszyngtona
Tramwaje 7, 8, 9, 22, 24, 25
Autobusy: 102, 111, 117, 123, 138, 146, 147, 158, 166, 507, 509, 517, 521
Koleje Mazowieckie
SKM (Szybka Kolej Miejska)
Zakres branżowy:
Mama i Dziecko, Edukacja
Dodane komentarze:
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |