Targi, jak każda inwestycja w działania marketingowe firmy, musi być bardzo dobrze przemyślana i zaplanowana. Wówczas przyniesie oczekiwane korzyści. Warto więc odpowiedzieć sobie na kilka pytań, m.in. jak dobrze się przygotować? jakie działania podjąć w czasie pobytu i o czym pomyśleć tuz po ich zakończeniu? Podpowiadamy jak sporządzić plan marketingowy wystawcy.
Zmotywowany, zorientowany i dobrze poinformowany zespół przyczyni się do wyróżnienia stoiska spośród wszystkich pozostałych. Przypominajmy o celach firmy, kluczowym przekazie i indywidualnej funkcji oraz zadaniach każdego pracownika. Utrzymujmy dobrą atmosferę, która wpłynie na efekty pracy.
W momencie likwidacji stoiska należy już zacząć myśleć o kolejnych targach. Trafne wnioski i efektywne działania są efektem udziału w wielu targach.
Dzięki zaplanowaniu kilku prostych działań przed targami, w ich trakcie i po, efekty są jeszcze większe w pełni wykorzystamy jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej.
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |