Moto Session to przede wszystkim połączenie targów z emocjonującymi wydarzeniami towarzyszącymi. To nowości prezentowane przez dealerów, zapierające dech w piersi pokazy i ciekawostki z branży. To jedyna taka impreza na Lubelszczyźnie, podczas której można być naprawdę blisko motoryzacji.
W jednym miejscu:
- prezentują się samochody i motocykle, ciekawostki z branży;
- można podziwiać błysk karoserii i stylowe modele
- słychać ryk silnika i pisk opon;
- czuć emocje i pasję!
Moto Session to wydarzenie, które już od kilku lat wzbogaca kalendarz imprez w Lublinie. To tutaj dealerzy mają szansę zaprezentować swoje oferty, a zwiedzający mogą poczuć prawdziwą pasję do motoryzacji. To także możliwość spędzenia majowego weekendu w ciekawy, nieszablonowy sposób.
Minioną edycję wydarzenia odwiedziło ponad 11 tys. zwiedzających.
Targi Lublin
„Targi Lublin - miejsce dobrych kontaktów”
Targi Lublin S.A. to jedyne centrum targowo–wystawiennicze we Wschodniej Polsce o tak dużym potencjale w zakresie zaplecza i specjalistycznego zespołu branży targowej. Obiekt doskonale nadaje się do organizacji targów, a także kongresów, konferencji, szkoleń oraz imprez okolicznościowych, takich jak: bankiety, koncerty, występy artystyczne.
Od wielu lat spółka systematycznie rozszerza ofertę targową i wystawienniczą i nie zamierza poprzestać na poziomie kilkunastu imprez, które ma przyjemność organizować w bieżącym roku. Branżowe imprezy targowe obejmują tematykę budowlaną, motoryzacyjną, rolniczą, ogrodniczą, energetyczną i wiele innych.
Wciąż rosnące zapotrzebowanie wystawców i zwiedzających zainspirowało Targi Lublin do realizacji II etapu budowy Regionalnego Centrum Targowo-Wystawienniczego w Lublinie (projekt zrealizowany w ramach działania III.2 -1 Infrastruktura turystyki kongresowej i targowej Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013).
Realizacja projektu zakładała:
• powstanie powierzchni wystawienniczej w nowym obiekcie: 8 tys.m2
•modernizację powierzchni wystawowej w istniejącej hali: 2,5 tys.m2
•budowę 2 sal konferencyjnych na 150 osób każda oraz dostosowaniu istniejącego obiektu do możliwości organizacji konferencji na 1500 osób
• powstanie zewnętrznego placu wystawienniczego: 5 tys.m2
•stworzenie prawie 500 nowych miejsc parkingowych.
Niepodważalnymi atutami Targów Lublin jest położenie geograficzne, dynamicznie rozwijająca się gospodarka terenów Wschodniej Polski oraz sąsiedztwo dużych rynków: ukraińskiego i białoruskiego. Możliwość nawiązywania kontaktów i spotkań ze specjalistami, jaką proponują Targi Lublin stanowi nieoceniony wkład w rozwój wielu sektorów gospodarki na szczeblu lokalnym i zagranicznym.
Targi Lublin S.A. to rzetelny partner i kreatywny inicjator aktywności biznesowej i kulturalnej we Wschodniej Polsce.
Dane kontaktowe:
Targi Lublin S.A.
ul. Dworcowa 11, 20-406 Lublin
tel: +48 81 532 37 10
fax: +48 81 534 92 95
e-mail: info@targi.lublin.pl