Wybierz język(polski)

Zabudowa stoisk

Idealne stoisko w kilku krokach

Do przygotowania stosika na kolejne targi najlepiej zabrać się jeszcze podczas obecnie trwającej edycji. Wówczas uda nam się nie tylko trafnie oceni funkcjonalność zastosowanych rozwiązań, ale również estetykę wykonania. Z łatwością dostrzeżemy wszelkie niedociągnięcia a uwagi obsługi stoiska mogą okazać się cenną wskazówką na przyszłość

Wszystkie obserwacje warto na bieżąco udokumentować na przykład za pomocą aparatu fotograficznego. Z pewnością pomocne okaże się obserwowanie poczynań konkurencji i śledzenie trendów wyznaczanych przez liderów w danej branży.

Zakończenie bieżącej edycji to również ostatni moment na podjęcie decyzji dotyczącej tego, które elementy stoiska możemy odzyskać i ponownie wykorzystać, np. lady, banery reklamowe, poszczególne elementy konstrukcyjne). Tego typu działania zdecydowanie wpłyną na obniżenie kosztów w przyszłości, ale również podkreślą dbałość firmy o kwestie związane z ochroną środowiska.

Kiedy zamówić?

Jeśli już podejmiemy decyzje o udziale w targach, warto zacząć działać. Zapoznanie się z ofertami kilku firm pozwoli na sprecyzowanie naszych oczekiwań i zaprojektowanie stoiska idealnie wpisującego się w potrzeby Wystawcy. Warto posłużyć się briefem, w którym zawrzemy takie informacje, jak wielkość i rodzaj zamówionej powierzchni, charakter wystąpienia i cele.

Dobrym rozwiązaniem jest powierzenie przygotowań jednej firmie. Dzięki temu w przyszłości unikniemy dodatkowych kosztów i zaoszczędzimy sporo czasu na kolejne negocjacje cen czy omawianie szczegółów współpracy.

Idealny projekt

Planując wygląd stoiska należy wziąć pod uwagę kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim:

  • wielkość zamawianej powierzchni,
  • charakter targów,
  • planowany budżet,
  • cele.

Jest ono namacalnym dowodem naszej obecności na targach i powinno odzwierciedlać naszą strategię marketingową i cele organizacji. Należy wyodrębnić kilka elementów:

  • kameralną przestrzeń do rozmów,
  • odpowiednie oświetlenie,
  • wyeksponowanie nowości.

Otwarte stoisko nastawione jest na sprzedaż. Warto w tym przypadku pomyśleć o swobodnym dostępie do materiałów reklamowych. Nawet niewielkie stoisko przyciągnie uwagę zwiedzających, jeśli wykorzystamy ładne meble a na ściankach pojawią się grafiki obrazujące profil naszej działalności.

Zabudowane stoisko na bazie elementów systemowych również można urozmaicić niestandardowymi elementami, np. podwieszaną rampą, ladą, widocznym banerem czy firmowym logo.

„Biała budka”

Ze względu na warunki organizatora nie na każdych targach można sobie pozwolić na dowolną aranżację zakupionej powierzchni. Biała, szeregowa zabudowa często jest wliczona w cenę najmu. Wykupując boks o wymiarach 4x3 metry uzyskujemy powierzchnię graficzną równą wielkości billboardu. Odpowiednio zaplanowana grafika lub ścianki w firmowych barwach z pewnością przyciągną uwagę zwiedzających. Warto również pamiętać o multimedialnym wsparciu stoiska, np. w postaci laptopa, który ułatwi prezentację produktów.

Kalendarium targowe

PonWtŚrCzwPtSbNdz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Targi na mapie

Mapa Koszalin Szczecin Zielona Góra Poznań Wrocław Opole Katowice Kraków Rzeszów Kielce Lublin Warszawa Łódź Bydgoszcz Gdańsk Olsztyn Białystok Bielsko-Biała

Szukaj hoteli:


Od

calendar

Do

calendar

Komunikacja