IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce.
rzyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 1300 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni. Trzeci dzień jest otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci.
Wystawa w 2013 roku zapowiada się okazalej niż w poprzednich latach. Na stoiskach zlokalizowanych m.in. w najnowocześniejszym pawilonie targowym w Polsce swoje produktu pokażą wystawcy z Polski i zagranicy. Liderzy rynku zaprezentują m.in. wózki, foteliki, zabawki, odzież i artykuły dziecięce.
Szczegółowych informacji udzielają:
41 365 12 66
41 365 12 67
41 365 13 61
41 365 13 62
Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znajdą się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzą się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie. Prelegenci omówią również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online.
Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecamy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostaną również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye trackingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).
Targi Kielce, jeden z dwóch liderów targowych w Polsce, to 90 000 m kw. powierzchni wystawienniczej, a w tym 36 000 m kw. w 7 pawilonach wystawienniczych z nowoczesną infrastrukturą. Targi Kielce to rocznie ponad 210 000 zwiedzających i gości z 56 krajów, blisko 6 500 wystawców oraz 185 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej.
W kalendarzu Targów Kielce jest ponad 70 wydarzeń – targów, wystaw, konferencji - m.in. PLASTPOL – najbardziej międzynarodowe targi w Polsce, znany na całym świecie MSPO – trzecie targi przemysłu obronnego w Europie, AUTOSTRADA-POLSKA – jedyne takie targi w Europie, SACROEXPO – największe targi sakralne w Europie oraz AGROTECH – najchętniej odwiedzane targi rolnicze.
Targi Kielce są organizatorem konferencji, seminariów i koncertów. Od sierpnia 2010 r. w najnowocześniejszym w Polsce pawilonie wystawienniczym o powierzchni 5355 m kw., możliwa jest organizacja kongresów i eventów dla 4500 osób. W grudniu 2010 rozpoczęła się budowa Centrum Kongresowego na ponad 1000 osób. Nowy obiekt zostanie oddany do użytku w połowie 2013 r. Wtedy powstanie również parking wielopoziomowy na 480 samochodów.
Do Targów Kielce należy jedna trzecia udziału w polskim rynku targowym. Wśród organizatorów wystaw z Europy Środkowo – Wschodniej, kielecki ośrodek targowy znajduje się na trzeciej pozycji pod względem wynajętej powierzchni i liczby wystawców, wyprzedzając HUNGEXPO Budapeszt, Czeskie Budziejowice czy Międzynarodowe Targi Kijów.
Dane kontaktowe:
TARGI KIELCE S.A.
ul. Zakładowa 1
25-672 Kielce
e-mail: biuro@targikielce.pl
tel. 41 365 12 22
fax 41 345 62 61
Ceny biletów parkingowych:
Dojazd do targów:
W tym roku na stoiskach zaprezentowało się 146 wystawców. W zeszłym roku było ich 71. Oprócz polskich przedstawicieli branżowych można było spotkać gości z Niemiec, Czech, Słowacji, Ukrainy, Litwy, Rosji, Francji, Hiszpanii i Grecji. Największą grupę klientów zagranicznych stanowili przyjezdni ze wschodu – około 70%.
IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce. Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 2500 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni.
Trzeci dzień był otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci. Ostatniego dnia imprezy, przewidzianych było mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły spędzić czas bawiąc się samochodzikami, dużymi klockami, szaleć na dmuchanych zamkach a także uczestniczyć w warsztatach plastycznych. Ponadto Klub Mam przygotował wyjątkowe zajęcia zarówno dla rodziców jak i dzieci – tworzenie zabawek recyklingowych, zajęcia multisensoryczne – dotykowe, słuchowe, węchowe, smakowe. Z myślą o rodzicach zaplanowano porady położnej, psychologa, coatcha rodzicielskiego a także pokaz i warsztaty bezpiecznego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. Tego dnia targo odwiedziło 3 500 rodziców i dzieci.
Zatem w sumie targi CZAS DZIECKA przez trzy dni zwiedziło aż 6000 osób!
- Kielce stały się w tym roku miejscem spotkań naszej branży, ale nie tylko pod względem ekonomicznym, handlowym, biznesowym, pragmatycznym. Chodzi o miejsce, które integruje środowisko, gdzie przyjeżdża się nie tylko na kontraktacje, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać o interesach, ale również o ciekawostkach i nowinkach w środowisku – podsumowała Aldona Matla, menadżer targów w Branży Dziecięcej.
Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie. Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online. Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye tra-ckingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).
Zakres branżowy:
Mama i Dziecko, Edukacja
Dodane komentarze:
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |