II Targi Logistyki Służb Mundurowych – jedyna impreza gdzie możliwe jest pogłębienie kontaktów na linii biznes - służby mundurowe.
II Targi Logistyki Służb Mundurowych TLSM to profesjonalna platforma nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń pomiędzy przedsiębiorcami a służbami mundurowymi. To także jedyna okazja do bezpośredniego spotkania z przedstawicielami zaopatrzenia służb mundurowych w Polsce i jednocześnie szansa dla producentów do rozpoczęcia kontaktów biznesowych z wiarygodnym partnerem. Targi dodatkowo stwarzają możliwość otwartej konfrontacji wytwórców z opiniami przedstawicieli Wojska i pozostałych służb mundurowych.
Ideą II Tarów Logistyki Służb Mundurowych jest umożliwienie prezentacji wyrobów firmom, które są zainteresowane podjęciem współpracy ze służbami mundurowymi. To także szansa na bezpośredni kontakt z komendantami Regionalnych Baz Logistycznych, Komendantami Wojskowych Oddziałów Gospodarczych wraz z Szefami Sekcji Żywnościowych, Mundurowych i MPS, które przyczynią się do pobudzenia lokalnego biznesu i powstania nowych miejsc pracy.
Targi są jedyną w Polsce inicjatywą, która w sposób kompleksowy pokazuje możliwości i zasady współpracy ze służbami zaopatrzenia mundurowego, tekstylno-odzieżowego, żywnościowego, poligraficznego, motoryzacyjnego i zaopatrzenia w materiały pędne i smary. Przedstawione zostaną również oferty specjalnych wyrobów włókienniczych, w tym środków opatrunkowych oraz wyrobów balistycznych, a także propozycje branży budowlano-meblarskiej. Targi stwarzają zatem możliwość bezpośredniego spotkania środowiska biznesu i osób odpowiedzialnych za procedury zakupowe w służbach logistycznych.
Spółka Międzynarodowe Targi Łódzkie istnieje od roku 1989 i jest największym w centralnej Polsce organizatorem imprez wystawienniczych. Zakres działalności MTŁ to organizacja branżowych targów, wystaw, konferencji o krajowym i międzynarodowym zasięgu, a także budowanie biznesowego i nowoczesnego wizerunku Łodzi i Regionu.
Międzynarodowe Targi Łódzkie realizują corocznie kilkanaście tematów targowych. Wiele z nich to projekty branżowe o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym i krajowym rynku wystawienniczym. Warto tutaj wymienić: Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video – FILM VIDEO FOTO, Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej NATURA FOOD, Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR.
Systematycznie rozszerzany jest zakres tematyczny targów. Podejmowane są inicjatywy prezentacji nowych obszarów aktywności gospodarczej. Poszczególne imprezy zyskują oprawę merytoryczną w postaci sympozjów, seminariów i konferencji. Najlepsze wyroby, produkty i rozwiązania technologiczne zdobywają nagrody w towarzyszących targom konkursach.
Zakres branżowy:
Dodane komentarze:
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |