Na to wydarzenie czeka cała branża dziecięca!
KIDS’ TIME to największa wystawa branży dziecięcej w Europie Środkowo–Wschodniej i jedna z najważniejszych na świecie. Targi organizowane są w formule Business to Business i skupiają najważniejszych producentów oraz dystrybutorów m.in. wózków, fotelików, zabawek, odzieży, mebli, tekstyliów i akcesoriów.
Każda kolejna edycja wystawy potwierdza jej wysoką rangę i wciąż rosnące znaczenie na mapie światowych wydarzeń tego sektora. VIII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME odbędą się od 23 do 25 lutego 2017 roku w Targach Kielce.
Każdego roku targi branży dziecięcej w Kielcach odnotowują kilkudziesięcioprocentowy wzrost. Wystawa z roku na rok zyskuje na znaczeniu.
- Branża dziecięca w Europie prężnie się rozwija, a wraz z nią nasze targi. KIDS’ TIME to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się wystawa ze wszystkich organizowanych w Targach Kielce. Dodam, że jesteśmy gospodarzem ponad 70 wystaw w ciągu roku - mówi Katarzyna Prostak, dyrektor Grupy Projektów w Targach Kielce. Cieszy fakt, że rynek ciągle podąża w stronę innowacji, ma duży apetyt na nowości – to pozwala nam z optymizmem patrzeć w przyszłość – dodaje.
Udział w ostatniej edycji targów wzięło 415 firm z 16 krajów całego świata. Swoje stoiska mieli przedstawiciele z Austrii, Belgii, Chin, Chorwacji, Czech, Hiszpanii, Holandii, Łotwy, Niemiec, Rosji, Szwajcarii, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii i Włoch. Ekspozycja zajęła łącznie ponad 14.000 metrów kwadratowych powierzchni, w 7 halach wystawienniczych. Przez trzy dni targowe kielecki ośrodek wystawienniczo – kongresowy odwiedziło blisko 5,5 tysiąca zwiedzających z 43 krajów świata.
Targi KIDS' TIME nazywane są często „kreatorem rynkowych nowości”. To tutaj debiutują zarówno nowe marki, ale też poszczególne produkty. Dla nich właśnie organizowany jest konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne produkty o najwyższej jakości. Wybrane przez Komisję Konkursową artykuły nagradzane są tytułem i statuetką „KIDS’ TIME STAR”. Zarówno w opinii nagrodzonych, jak i branżowych ekspertów jest to cenne narzędzie marketingowe, które wpływa na rozpoznawalność produktu oraz zdecydowanie ułatwia dotarcie do różnych grup klientów, konsumentów i opiniotwórców.
Każdego roku w czasie KIDS’ TIME organizowanych jest wiele merytorycznych spotkań. Konferencje, seminaria, prezentacje – to wszystko wypełnia program wystawy. Dzięki wsparciu partnerów, kielecki ośrodek wystawienniczo – kongresowy gości najlepszych specjalistów z całego świata. Do tej pory KIDS’ TIME odwiedziły takie branżowe autorytety jak dr Maria Costa z hiszpańskiego instytutu AIJU (European Institute of Children’s Products and Leisure) czy światowa specjalistka w dziedzinie trendów zabawkarskich – Reyne Rice z Nowego Jorku. Warsztaty, seminaria i konferencje będą mocnymi punktami wydarzenia również w przyszłym roku.
Dodano: 2017-01-10
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |