Targi NATURA FOOD są najwieksza imprezą poświęconą ekożywności w Polsce, o ugruntowanej marce wśród imprez o podobnej tematyce w naszym kraju. NATURA FOOD to impreza branżowa o charakterze biznesowym. To także idealne miejsce do poznania międzynarodowych trendów rozwoju rolnictwa ekologicznego i powiązanych z nim branż, a także doskonała okazja do bezpośredniego kontaktu z podmiotami funkcjonującymi na rynku. Rokrocznie w imprezie uczestniczy blisko 300 wystawców i 12 tysięcy zwiedzających: miłośników bioproduktów, ekożywności, produktów regionalnych i tradycyjnych oraz produktów wytwarzanych z przyjaznych dla środowiska materiałów. Ponad 50% odwiedzających stanowią przedstawiciele kadry menedżerskiej, rolnicy, producenci, przetwórcy, właściciele sklepów oraz dystrybutorzy żywności. Wśród zwiedzających to wydarzenie liczną grupę stanowią również konsumenci z Łodzi, regionu i Polski.
Kluczową korzyścią udziału w targach NATURA FOOD jest nawiązanie współpracy biznesowej z kontrahentami z branży (aspekt B2B), a także możliwość dotarcia do bardzo dużej grupy klientów ostatecznych (aspekt B2C). Dlatego podejmujemy liczne działania, aby w ramach NATURA FOOD odbywało się jak najwięcej spotkań B2B, konferencji oraz specjalistycznych szkoleń. W 2015 roku w trakcie targów odbędą się:
Targom jak zawsze, będzie towarzyszył konkurs dla produktów prezentowanych podczas wydarzenia. Zwycięzca otrzyma Złoty Medal NATURA FOOD 2015.
UWAGA: cenę specjalną za powierzchnię wystawienniczą oferujemy w przypadku przesłania formularza zgłoszeniowego udziału w targach do dnia 30 czerwca 2015 r. oraz dokonaniu 100% wpłaty do 21 sierpnia 2015 r.
Chętnie udzielimy informacji nt. targów. Ofertę udziału i cennik przesyłamy na indywidualne zamówienie. Zapraszamy do kontaktu:
Spółka Międzynarodowe Targi Łódzkie istnieje od roku 1989 i jest największym w centralnej Polsce organizatorem imprez wystawienniczych. Zakres działalności MTŁ to organizacja branżowych targów, wystaw, konferencji o krajowym i międzynarodowym zasięgu, a także budowanie biznesowego i nowoczesnego wizerunku Łodzi i Regionu.
Międzynarodowe Targi Łódzkie realizują corocznie kilkanaście tematów targowych. Wiele z nich to projekty branżowe o ugruntowanej pozycji na międzynarodowym i krajowym rynku wystawienniczym. Warto tutaj wymienić: Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio i Video – FILM VIDEO FOTO, Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Regionalnej NATURA FOOD, Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR.
Systematycznie rozszerzany jest zakres tematyczny targów. Podejmowane są inicjatywy prezentacji nowych obszarów aktywności gospodarczej. Poszczególne imprezy zyskują oprawę merytoryczną w postaci sympozjów, seminariów i konferencji. Najlepsze wyroby, produkty i rozwiązania technologiczne zdobywają nagrody w towarzyszących targom konkursach.
Zakres branżowy:
Dodane komentarze:
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |