V Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA
Data najbliższej edycji: 27 II - 1 III 2014
CZAS DZIECKA W Polsce co roku rodzi się 400 tysięcy dzieci. I mimo, że jest to nadal mniej niż w krajach Europy Zachodniej, to liczba ta systematycznie rośnie. By zaspokoić potrzeby rynku, w naszym kraju działa dwa i pół tysiąca sklepów specjalizujących się w sprzedaży zabawek i artykułów dziecięcych.
To właśnie dla producentów i dystrybutorów produktów tej branży Targi Kielce od pięciu lat organizują Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA. To najlepsze miejsce w kraju na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach. Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce.
CZAS DZIECKA Targi w Kielcach z roku na rok są coraz większe. Przyczynili się do tego przede wszystkim wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych marek. W 2013 roku czwarta edycja imprezy zgromadziła 146 firm (2012: 71) oraz 2500 (2012: 1300). fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców. Ponad 70% zagranicznych wystawców tych targów pochodziło z Czech, Rosji, Słowacji, Litwy I Ukrainy, a to dlatego, że polscy producenci zabawek i artykułów dziecięcych często eksportują swoje towary do tych właśnie krajów.
Po sukcesie ostatniej edycji Targi Kielce postanowiły dokonać znaczących zmian w formule wystawy. W 2014 roku, po raz pierwszy, wszystkie trzy dni targowe skierowane będą jedynie do przedstawicieli branży, sklepów i hurtowników.
CZAS DZIECKA Poza ekspozycją produktów targi CZAS DZIECKA to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się m.in. takie tematy jak e-handel. Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję dzia-łającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w in¬ternecie. Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online. Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z ko-rzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery. Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye trackingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).
Targi Kielce, jeden z dwóch liderów targowych w Polsce, to 90 000 m kw. powierzchni wystawienniczej, a w tym 36 000 m kw. w 7 pawilonach wystawienniczych z nowoczesną infrastrukturą. Targi Kielce to rocznie ponad 210 000 zwiedzających i gości z 56 krajów, blisko 6 500 wystawców oraz 185 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej.
W kalendarzu Targów Kielce jest ponad 70 wydarzeń – targów, wystaw, konferencji - m.in. PLASTPOL – najbardziej międzynarodowe targi w Polsce, znany na całym świecie MSPO – trzecie targi przemysłu obronnego w Europie, AUTOSTRADA-POLSKA – jedyne takie targi w Europie, SACROEXPO – największe targi sakralne w Europie oraz AGROTECH – najchętniej odwiedzane targi rolnicze.
Targi Kielce są organizatorem konferencji, seminariów i koncertów. Od sierpnia 2010 r. w najnowocześniejszym w Polsce pawilonie wystawienniczym o powierzchni 5355 m kw., możliwa jest organizacja kongresów i eventów dla 4500 osób. W grudniu 2010 rozpoczęła się budowa Centrum Kongresowego na ponad 1000 osób. Nowy obiekt zostanie oddany do użytku w połowie 2013 r. Wtedy powstanie również parking wielopoziomowy na 480 samochodów.
Do Targów Kielce należy jedna trzecia udziału w polskim rynku targowym. Wśród organizatorów wystaw z Europy Środkowo – Wschodniej, kielecki ośrodek targowy znajduje się na trzeciej pozycji pod względem wynajętej powierzchni i liczby wystawców, wyprzedzając HUNGEXPO Budapeszt, Czeskie Budziejowice czy Międzynarodowe Targi Kijów.
Dane kontaktowe:
TARGI KIELCE S.A.
ul. Zakładowa 1
25-672 Kielce
e-mail: biuro@targikielce.pl
tel. 41 365 12 22
fax 41 345 62 61
W dniach 27.02.2014 - 1.03.2014 w Kielcach odbyły się Targi dla producentów i dystrybutorów produktów branży dziecięcej.
Rekordowy CZAS DZIECKA
Targi w Kielcach umacniają pozycję w Europie
CZAS DZIECKA to jedna z najbardziej kolorowych imprez w kalendarzu Targów Kielce. W tegorocznym wydarzeniu uczestniczyło 219 firm, z krajów takich jak Holandia, Czechy, Niemcy, Hiszpania, Ukraina, Węgry i Chiny. Miniona wystawa była większa od ostatniej o 30%, zajęła łączną powierzchnię 7704 mkw i przyciągnęła do Targów 3171 zwiedzających.
Wśród artykułów prezentowanych podczas V edycji Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka znalazła się barwna oferta wózków, fotelików, ubranek i zabawek. Niezliczona ilość premier produktowych była nie lada gratką dla przedstawicieli branży. Oprócz ciekawych artykułów, jak zdalnie sterowana kamera, czy lampa umożliwiająca synchronizację kolorów w czasie wieczornego czytania, wystawcy zadbali o oryginalną formę prezentacji. W zaskakujący sposób swoje produkty prezentowała między innymi firma Marko, która zorganizowała profesjonalny pokaz mody wózków. Udział w evencie wzięły gwiazdy telewizji, w tym Zbigniew Urbański, Katarzyna Cichopek oraz Karolina Malinowska, a także grupa tancerzy z Egurrola Dance Studio.
Istotnym aspektem targów jak co roku było bezpieczeństwo, stąd możliwość zmierzenia się w Mistrzostwach Polski w Montowaniu Fotelików. Uczestnicy targów podkreślali także ważność paneli szkoleniowych w programie wydarzenia. Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszyła się tematyka związana z Public Relations czy Ochroną danych osobowych. Targom towarzyszyła uroczysta gala, podczas której nagrodzono najlepsze zgłoszone do corocznego konkursu produkty. W tym roku do rywalizacji stanęła rekordowa liczba 137 artykułów.
Wśród gości targów zauważyć można było zdecydowanie więcej obcokrajowców niż podczas poprzednich edycji. Świadczy to o tym, że CZAS DZIECKA to najważniejsza impreza branży dziecięcej w Europie Środkowo- Wschodniej.
Na targach Świat Dziecka stoisko DOBREGO DOMU skupiało uwagę mam i przyszłych mam dzięki szerokiej prezentacji numerów poradników „Dobra Mama” oraz bezpłatnych wydań „ABC Dobrej Mamy”, zawierających wiele interesujących i praktycznych porad dla rodziców, a także fachowej wiedzy dotyczącej przebiegu ciąży i rozwoju dzieci. Czytelniczki bardzo pozytywnie oceniały jakość magazynów – zarówno od strony merytorycznej, jak i graficznej.
Zakres branżowy:
Dodane komentarze:
Pon | Wt | Śr | Czw | Pt | Sb | Ndz |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |