Targi
DREMA 2013 - Międzynarodowy Salon Maszyn i Narzędzi do Obróbki Drewna
Miejsce:
Poznań, ul. Głogowska 14 Strona www:
http://www.drema.pl
Od:
2013-04-16 Do:
2013-04-19 Godziny otwarcia:
10:00-17:00 Cena biletu wstępu:
- zł
Efekt synergii:
Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:
- pozyskanie nowych klientów
- kompilację bazy danych nowych klientów
- wzmocnienie kontaktów z klientami
- wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
- demonstrację i promocję produktów
- tworzenie wizerunku firmy
- tworzenie i wzmocnienie marki
- zwiększenie zainteresowania mediów
Ponadto targi są doskonałym miejscem na:
- poznanie oczekiwań klientów
- uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
- znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
- prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów
Korzyści dla wystawców:
- zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
- prezentacja nowych produktów (79%)
- podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
- wymiana i pozyskanie informacji (78%)
- pozyskanie nowych klientów (77,6%)
- wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
- wzrost znajomości produktów (75%)
- rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
- zawieranie umów sprzedaży (64%)
- wpływanie na decyzje klientów (63%)
- wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
- wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
- rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
- zawierania umów sprzedaży (29% firm)
(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)
Korzyści dla zwiedzających:
- kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
- doskonała porównywalność ofert
- możliwość obiektywnej oceny
- 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
- 48% zwiedzających poszukuje informacji
- 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
- 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe
Źródło: Exhibition & Event Association of Australia
Interaktywność:
- targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
- nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
- obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
- dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty
Pełnowymiarowość wystąpienia:
- ekspozycja na miarę planów i potrzeb
- szeroka prezentacja nowości
- pokazy zastosowań produktu
- spotkania z kontrahentami
- konferencje prasowe
Efektywność zwrotu inwestycji:
- badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności
- Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
- 76% gości targowych ma określony plan działania,
- 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
- finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych
Kompleksowość oferty:
- pomoc fachowej kadry
- pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
- rozbudowany serwis i jakość
Matchmaking:
- badania rynku, raporty branżowe
- wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
- organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych
- pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
- organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji:
w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii
i Włoch
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiadają ok. 60 % udziałów w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej. MTP należą do organizacji skupiających liderów targowych z całego świata (UFI - Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego i Centrex - Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych).
W roku 2012 w ponad 80 wydarzeniach targowych organizowanych na terenie poznańskich targów wzięło udział niemal 11 tys. wystawców, w tym około 3 tys. gości zagranicznych.
W roku 2012 imprezy targowe odwiedziło ponad 505 tys. zwiedzających, w tym goście z zagranicy z 82 krajów świata. Przyjmując, że odwiedzający MTP goście podejmują średnio 5 kontaktów biznesowych możemy szacować, że w roku 2012 MTP zapewniły swoim zwiedzającym powyżej 5 milionów kontaktów biznesowych.
MTP na całym świecie mają zagraniczne przedstawicielstwa, gdzie klienci mogą otrzymać kompleksowe informacje o ofercie poznańskich targów.
Targi Poznańskie dysponują największą w Polsce infrastrukturą targową i konferencyjną - posiadają 16 klimatyzowanych pawilonów o wysokim standardzie i dużej powierzchni (ponad 110 tys. mkw. w halach wystawienniczych i prawie 35 tys. m kw. terenu otwartego) oraz 81 nowoczesnych sal konferencyjnych.
Usytuowane na terenie MTP Poznań Congress Center to największy obiekt konferencyjny w Polsce i miejsce prestiżowych spotkań. W grudniu 2008 r. odbył się tu światowy szczyt klimatyczny ONZ - COP14 (XIV Konferencja Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu), w którym uczestniczyło ponad 12 tys. gości ze 189 krajów świata. Najwyższa jakość organizacyjna MTP została doceniona przez przedstawicieli ONZ, rządu RP oraz uczestników wydarzenia. Na przełomie 2009/2010 gościliśmy natomiast na naszym terenie uczestników 32. Europejskiego Spotkania Młodych Taizé, na które przybyło 30 tys. osób z 50 krajów świata.
W 2012 roku Poznań Congress Center oddało do użytku jedną z najnowocześniejszych i największych sal kongresowo-konferencyjnych w Polsce. Sala Ziemi może pomieścić 2000 osób i jest wyposażona w wysokiej klasy sprzęt multimedialny pozwalający na organizację zarówno koncertów światowej sławy gwiazd, jak i profesjonalnych wydarzeń biznesowych.
Międzynarodowe Targi Poznańskie są laureatem licznych nagród, wśród których znajdują się m.in. tak prestiżowe wyróżnienia jak: Ambasador Polskiej Gospodarki, Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Teraz Polska, Certyfikat Marki Firmowej, Medal Europejski, Budowniczy Polskiego Sportu, Złoty Medal im. Jana Kilińskiego i inne.
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14
60-734 Poznań
III Ogólnopolska Konferencja z cyklu
EFEKTYWNY TARTAK „NASZE CENNE DREWNO”
Ramowy program konferencji:
Blok I
Ceny polskiego drewna okrągłego i warunki które je kształtują
1.
Zmienność cen drewna okrągłego w Polsce z punktu widzenia Lasów Państwowych – sposób ich kształtowania, poziom,
geografia, zależności i tendencje.
2.
Zmienność cen drewna w Polsce a warunki rynkowe –czynniki które powinny decydować o indeksacji cen polskiego
drewna.
3.
Koszt surowca drzewnego a opłacalność produkcji w polskim tartaku w powiązaniu ze skalą przetarcia
4.
Zmienność koniunktury na rynku wyrobów dla ogrodów a cena surowca drzewnego
5.
Kształtowanie się i zmienność cen papierówki w Polsce i na świecie.
6.
Opłacalność produkcji palet w powiązaniu z ceną surowca drzewnego
Blok II
Kształtowanie cen drewna okrągłego w sąsiednich kra
jach
1.
System kształtowania i poziom cen drewna w Niemczech
2.
Jak kształtują się i od czego zależą ceny drewna w Republice Czeskiej i na Słowacji
3.
Szwecja – doświadczenia w kształtowaniu cen drewna
4.
Ukraina – jak sposób sprzedaży decyduje o cenie drewna
Blok III
Efektywne wykorzystanie drewna sposobem na wysokie ceny.
1.
Właściwa gospodarka narzędziami a wydajność produkcji wtartaku.
2.
Rozwiązania które poprawiają efektywność wykorzysta niadrewna przy produkcji tarcicy.
3.
Automatyzacja procesów produkcyjnych metodą na poprawę efektywności zakładów drzewnych.