Wybierz język(polski)

Targi

DREMA 2013 - Międzynarodowy Salon Maszyn i Narzędzi do Obróbki Drewna

Miejsce: Poznań, ul. Głogowska 14 Strona www: http://www.drema.pl
Od: 2013-04-16 Do: 2013-04-19 Godziny otwarcia: 10:00-17:00 Cena biletu wstępu: - zł

Efekt synergii:

Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów
  • kompilację bazy danych nowych klientów
  • wzmocnienie kontaktów z klientami
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
  • demonstrację i promocję produktów
  • tworzenie wizerunku firmy
  • tworzenie i wzmocnienie marki
  • zwiększenie zainteresowania mediów

Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

  • poznanie oczekiwań klientów
  • uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów

Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych)
  • prezentacja nowych produktów (79%)
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%)
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%)
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%)
  • wzrost znajomości produktów (75%)
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%)
  • zawieranie umów sprzedaży (64%)
  • wpływanie na decyzje klientów (63%)
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm)
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm)
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm)
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm)

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
  • doskonała porównywalność ofert
  • możliwość obiektywnej oceny
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

Interaktywność:

  • targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face-to-face (87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)
  • dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty

Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb
  • szeroka prezentacja nowości
  • pokazy zastosowań produktu
  • spotkania z kontrahentami
  • konferencje prasowe

Efektywność zwrotu inwestycji:

  • badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności
  • Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):
    • 76% gości targowych ma określony plan działania,
    • 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie wymaga dalszych wysiłków ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
    • finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych

Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
  • rozbudowany serwis i jakość

Matchmaking:

  • badania rynku, raporty branżowe
  • wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
  • organizacja spotkań z wytypowana grupa partnerów handlowych
  • pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
  • organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji:
    w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii
    i Włoch
Międzynarodowe Targi Poznańskie

Międzynarodowe Targi Poznańskie to lider polskiego przemysłu targowego. Posiadają ok. 60 % udziałów w rynku targowym w Polsce i są pierwszym organizatorem targów w Europie Środkowo-Wschodniej. MTP należą do organizacji skupiających liderów targowych z całego świata (UFI - Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego i Centrex - Międzynarodowy Związek Statystyk Targowych).

W roku 2012 w ponad 80 wydarzeniach targowych organizowanych na terenie poznańskich targów wzięło udział niemal 11 tys. wystawców, w tym około 3 tys. gości zagranicznych.

W roku 2012 imprezy targowe odwiedziło ponad 505 tys. zwiedzających, w tym goście z zagranicy z 82 krajów świata. Przyjmując, że odwiedzający MTP goście podejmują średnio 5 kontaktów biznesowych możemy szacować, że w roku 2012 MTP zapewniły swoim zwiedzającym powyżej 5 milionów kontaktów biznesowych.

MTP na całym świecie mają zagraniczne przedstawicielstwa, gdzie klienci mogą otrzymać kompleksowe informacje o ofercie poznańskich targów.

Targi Poznańskie dysponują największą w Polsce infrastrukturą targową i konferencyjną - posiadają 16 klimatyzowanych pawilonów o wysokim standardzie i dużej powierzchni (ponad 110 tys. mkw. w halach wystawienniczych i prawie 35 tys. m kw. terenu otwartego) oraz 81 nowoczesnych sal konferencyjnych.

Usytuowane na terenie MTP Poznań Congress Center to największy obiekt konferencyjny w Polsce i miejsce prestiżowych spotkań. W grudniu 2008 r. odbył się tu światowy szczyt klimatyczny ONZ - COP14 (XIV Konferencja Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu), w którym uczestniczyło ponad 12 tys. gości ze 189 krajów świata. Najwyższa jakość organizacyjna MTP została doceniona przez  przedstawicieli ONZ, rządu RP oraz uczestników wydarzenia. Na przełomie 2009/2010 gościliśmy natomiast na naszym terenie uczestników 32. Europejskiego Spotkania Młodych Taizé, na które przybyło 30 tys. osób z 50 krajów świata.

W 2012 roku Poznań Congress Center oddało do użytku jedną z najnowocześniejszych i największych sal kongresowo-konferencyjnych w Polsce. Sala Ziemi może pomieścić 2000 osób i jest wyposażona w wysokiej klasy sprzęt multimedialny pozwalający na organizację zarówno koncertów światowej sławy gwiazd, jak i profesjonalnych wydarzeń biznesowych.

Międzynarodowe Targi Poznańskie są laureatem licznych nagród, wśród których znajdują się m.in. tak prestiżowe wyróżnienia jak: Ambasador Polskiej Gospodarki, Nagroda Gospodarcza Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, Teraz Polska, Certyfikat Marki Firmowej, Medal Europejski, Budowniczy Polskiego Sportu, Złoty Medal im. Jana Kilińskiego i inne.

Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14
60-734 Poznań
III Ogólnopolska Konferencja z cyklu
 
EFEKTYWNY TARTAK „NASZE CENNE DREWNO”
 
 
 
Ramowy program konferencji:
 
Blok I
Ceny polskiego drewna okrągłego i warunki które je kształtują
 
1.
 
Zmienność cen drewna okrągłego w Polsce z punktu widzenia Lasów Państwowych – sposób ich kształtowania, poziom,
geografia, zależności i tendencje.
 
2.
 
Zmienność cen drewna w Polsce a warunki rynkowe –czynniki które powinny decydować o indeksacji cen polskiego
drewna.
3.
 
Koszt surowca drzewnego a opłacalność produkcji w polskim tartaku w powiązaniu ze skalą przetarcia
 
4.
 
Zmienność koniunktury na rynku wyrobów dla ogrodów a cena surowca drzewnego
 
5.
 
Kształtowanie się i zmienność cen papierówki w Polsce i na świecie.
 
6.
 
Opłacalność produkcji palet w powiązaniu z ceną surowca drzewnego
 
 
 
Blok II
Kształtowanie cen drewna okrągłego w sąsiednich kra
jach
 
1.
 
System kształtowania i poziom cen drewna w Niemczech
2.
 
Jak kształtują się i od czego zależą ceny drewna w Republice Czeskiej i na Słowacji
3.
 
Szwecja – doświadczenia w kształtowaniu cen drewna
4.
 
Ukraina – jak sposób sprzedaży decyduje o cenie drewna
 
 
Blok III
Efektywne wykorzystanie drewna sposobem na wysokie ceny.
 
1.
 
Właściwa gospodarka narzędziami a wydajność produkcji wtartaku.
2.
 
Rozwiązania które poprawiają efektywność wykorzysta niadrewna przy produkcji tarcicy.
3.
 
Automatyzacja procesów produkcyjnych metodą na poprawę efektywności zakładów drzewnych.
 

 

 


Zakres branżowy:

 

Dodane komentarze:

Kalendarium targowe

PonWtŚrCzwPtSbNdz
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Targi na mapie

Mapa Koszalin Szczecin Zielona Góra Poznań Wrocław Opole Katowice Kraków Rzeszów Kielce Lublin Warszawa Łódź Bydgoszcz Gdańsk Olsztyn Białystok Bielsko-Biała

Szukaj hoteli:


Od

calendar

Do

calendar

Komunikacja